De winst van 100% onderhouden

Steeds meer auto’s staan aangeboden met een 100% onderhouden keurmerk en ook steeds meer autobedrijven werken er inmiddels al wat langer mee. Reden om een rondje te maken langs de velden en de reacties op te halen.

Voor veel bedrijven was de extra attentiewaarde bij de advertentie een reden om in te stappen. Consumenten bevestigen dat ook. Een meerderheid van 63% geeft aan dat zij eerder doorklikken op een occasion waar het logo van 100% onderhouden bij staat.

Eenmaal ermee aan de slag blijkt dat er nog meer voordelen zijn van het consequent vermelden van het 100% onderhouden label. “Voor mij is belangrijk dat ik weet dat mijn verkopers op eenzelfde manier de auto’s adverteren”, vertelde een holdingdirecteur.

Een ander geeft aan “Ik merk dan de transactie verbetert, doordat ik een extra argument in handen heb op het moment dat het gaat over het afsluiten van de deal. Ik merk dat ik dan de laatste € 200,- niet meer hoef weg te geven. Voor mij heeft 100% de waarde al meer dan terugverdiend.”

Klik hier om alle nieuwsberichten te lezen.

Over de stichting

De stichting 100% onderhouden is een onafhankelijk orgaan dat zich inzet voor goed auto-onderhoud.
Lees hier meer over de stichting

Algemeen >

Ontstaan >

Organisatie >

Doelstellingen >

100% in het nieuws >

 

Gevolgenblog
  • Gevolgen van geen onderhoud