Consument wil onderhoudshistorie

Vertrouwen is nog een drempel om nu al een occasion volledig  online aan te schaffen. Maar meer dan de helft van de consumenten geeft aan zijn volgende occasion wel online te willen kopen. Onderhoudshistorie is dan hun allerbelangrijkste informatiewens.  Voor 62,1% van de respondenten is dat de informatie waar het meeste waarde aan gehecht wordt.

 

Dat blijkt uit onderzoek van IVA-student Jurriaan Uijtewaal in opdracht van Webwinkel voor auto’s.
Van de respondenten geeft 21,9 procent aan zijn nieuwe occasion volledig online te willen kopen, 31,7 procent wil best online kopen als de voorwaarden juist zijn.

bron: Automotive-Management

 

Over de stichting

De stichting 100% onderhouden is een onafhankelijk orgaan dat zich inzet voor goed auto-onderhoud.
Lees hier meer over de stichting

Algemeen >

Ontstaan >

Organisatie >

Doelstellingen >

100% in het nieuws >

 

Gevolgenblog
  • Gevolgen van geen onderhoud